Το Instagram έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, και αυτό έχει φέρει νέες ευκαιρίες για επιχειρήσεις και δημιουργούς περιεχομένου. Με πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, η πλατφόρμα προσφέρει μια μοναδική δυνατότητα για…
Τι Είναι το Link in Bio και Πώς Βοηθά στις Διαδικτυακές Στρατηγικές; Το link in bio έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να οδηγήσει κανείς τους χρήστες του Διαδικτύου σε μία πληθώρα περιεχομένου μέσω των κοινωνικών μέσων. Όταν…
Link in Bio Τι Σημαίνει: Στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Εάν είστε χρήστης του Instagram, μπορεί να έχετε δει κάποιον στην πλατφόρμα να αναφέρεται στον “σύνδεσμο στο βιογραφικό” του σε μια ανάρτηση βίντεο ή εικόνας. Ο σύνδεσμος στο βιογραφικό είναι ο…
Τι είναι το Digital Marketing; Ορισμός και σημασία του ψηφιακού μάρκετινγκ Το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) είναι η διαδικασία προώθησης προϊόντων, υπηρεσιών ή ιδεών μέσω ψηφιακών καναλιών, όπως το διαδίκτυο, τα κοινωνικά μέσα, το email και οι ψηφιακές πινακίδες. Η…
Ζούμε στην εποχή που το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι στα καλύτερά του αλλά και πιο ανταγωνιστικό από ποτέ. Οι νέες λειτουργίες που βγαίνουν στην αγορά καθημερινά είναι πολλές, δίνοντάς μας ακόμα περισσότερες δυνατότητες για να διαχειριστούμε την online παρουσία μας. Δημιουργία QR…
Οι κοινωνικές πλατφόρμες έχουν εξελιχθεί σε ισχυρά εργαλεία για την προβολή τόσο των ατομικών προφίλ όσο και των προφίλ επιχειρήσεων. Ωστόσο, η περιορισμένη δυνατότητα προβολής μόνο ενός συνδέσμου στο προφίλ μας είναι σχεδόν πάντα ανασταλτικός παράγοντας ως προς την εξέλιξη…
Το Biolinks.gr ως εργαλείο μάρκετινγκ Στον ανταγωνιστικό κόσμο του digital marketing, η ανάγκη για εύχρηστα και καινοτόμα εργαλεία είναι απαραίτητη. Το Biolinks.gr αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που βοηθά τις επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά την ψηφιακή τους παρουσία με τη…
Ανάπτυξη QR για φυσικά καταστήματα Στην εποχή της ψηφιακής επικοινωνίας, τα φυσικά καταστήματα βρίσκουν στα QR ένα δυναμικό εργαλείο προσέγγισης των πελατών. Μέσω των QR κωδικών, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν πληροφορίες για προϊόντα, να συνδέουν τους καταναλωτές με online…
Το Instagram «επιστρέφει», μετά από ένα διάστημα δοκιμών και αλλαγών, πίσω στην πιο απλοποιημένη μορφή in-app navigation. Παράλληλα, προσθέτει και νέα features που και αυτά με τη σειρά τους βελτιώνουν την εμπειρία χρήσης. 1. Το “Shop Tab” Φεύγει. Tο…
Το TikTok συνεχίζει τις ενέργειες για να κάνει τη χρήση της εφαρμογής του ακόμα πιο εύκολη, πρακτική και ενδιαφέρουσα. Δείτε παρακάτω ποια νέα features έχουν ήδη προστεθεί ή αναμένονται προσεχώς, εφόσον περάσουν τη δοκιμαστική περίοδο. Ορισμένοι Χρήστες του TikTok Έχουν…