Το Facebook συνεχίζει να δημιουργεί νέους τρόπους για να προσελκύσει creators στην πλατφόρμα και να τους δώσει τη δυνατότητα να κερδίσουν χρήματα.
Επέκταση του Stars Tipping σε Photo και Text Posts
Η πλατφόρμα διευκολύνει κι άλλο τους χρήστες να ανακαλύπτουν τα Stars, ενεργοποιώντας τα αυτόματα στο δημόσιο περιεχόμενο των creators – συμπεριλαμβανομένων των Reels. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να μαθαίνουν και να χρησιμοποιούν τα Stars σε ολοένα και περισσότερα σημεία στο Facebook. Αυτή τη στιγμή γίνοται δοκιμές με έναν επιλεγμένο αριθμό δημιουργών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Για τους creators που χρησιμοποιούν ήδη τα Stars, εγκαινιάζονται νέες λειτουργίες για να διευκολυνθεί η απόκτηση Stars και η αλληλεπίδραση με τους αποστολείς αυτών:
- Φέρνοντας το “Stars Party” στα Reels. Το “Stars Party” είναι μια πρόκληση της κοινότητας “Stars” που καταλήγει σε μια γιορτή, αν ο δημιουργός πετύχει τον στόχο του.
- Δοκιμή ενός νέου συνόλου εικονικών δώρων προσαρμοσμένων σε συγκεκριμένο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, αν παρακολουθείτε ένα reel με ένα κουτάβι από τον αγαπημένο σας pet creator, θα μπορείτε να στείλετε στον creator αυτόν ένα δώρο με θέμα τον σκύλο.
- Παροχή περισσότερων tools στους creators για τη συνεργασία με τους Stars senders, όπως η προσθήκη ενός φίλτρου στο Comments Manager που εμφανίζει όλα Stars comments ενός creator σε ένα μέρος. Εκεί, οι creators θα μπορούν να απαντούν σε πολλά comments ταυτόχρονα.
- Προσθήκη των Stars σε δημόσιο περιεχόμενο που δεν περιλαμβάνει video, όπως photo και text posts.
Παγκόσμια Επέκταση του Professional Mode
Η πλατφόρμα ξεκινά ένα νέο Profile Setting που επιτρέπει στους creators σε όλο τον κόσμο να δημιουργήσουν ένα δημόσιο προφίλ διατηρώντας παράλληλα το προσωπικό τους προφίλ στο Facebook.
Το Professional Mode προσφέρει στους creators, και σε όσους θέλουν να γίνουν creators, ένα σύνολο εργαλείων και ευκαιριών για να αρχίσουν να αναπτύσσουν μια παγκόσμια κοινότητα από το προσωπικό τους προφίλ.
Με το Professional Mode, οι creators μπορούν να κερδίσουν χρήματα μέσω των Stars, των ads στα Facebook Reels, των in-stream ads και του Reels Play. Θα έχουν επίσης πρόσβαση σε content και audience analytics, εκπαιδευτικούς πόρους και πολλά άλλα